Pozycjonowanie stron - zleć je specjalistom

Internet - najlepsze miejsce na reklamę firmy
Każdy kto się chociaż raz pozycjonował na pewno spotkał się z różnymi sposobami rozliczania się za pracę. Na rynku istnieją dwa podstawowe sposoby rozliczania się: abonament , a oprócz tego płatność za osiągnięty efekt. Zdarzają się także sposoby hybrydowe, natomiast są one niezbyt popularne.



Każdy z takowych sposobów rozliczeń mają własne plusy i minusy. Przed podpisaniem dokładnie sprecyzowanej umowy na SEO warto wiedzieć
1. Płatność za efektyJest to sposób, który szczególnie kiedyś był popularny. Aktualnie nie jest zbyt popularny ponieważ pozycjonowanie stron jest aktualnie o sporo trudniejsze niż kiedyś. Obecnie sposób ten jest niewiele popularny i lubiany zwłaszcza przez osoby zajmujące się SEO. Jeżeli już chodzi o plusy i minusy tego rozwiązania to jako plus należy liczyć, że płaci się jedynie w momencie gdy pozycjoner osiągnie sukces. Z perspektywy klienta jest to bardzo duża zaleta ponieważ jeśli pozycjoner sobie nie radzi to nie wydamy żadnych pieniędzy. Jednakże na nieszczęście ma również również minus, że w przypadku tej metody zwykle linkowanie stosowane przez pozycjonerów jest o sporo bardziej agresywne. Może to spowodować, że strona zostanie ukarana filtrem czy również banem. W związku z tym mimo tego, że będziemy płacić tylko za wyniki to możemy sobie zrobić krzywdę, a w zasadzie swojej stronie.
2. Płatność abonamentowaTutaj płaci się już od podpisania umowy. Powoduje to, że nie pozycjoner nie musi próbować jak najszybciej uzyskać efektów ponieważ dostaje pieniądze już początkowo. Sprawia to, że linkowanie jest o wiele mniej agresywne, dzięki czemu niweluje się ryzyko otrzymania filtra czy też bana. Ten sposób na płatności za promowanie strony w internecie jest o sporo chętniej widziany przez pozycjonerów i firmy pozycjonujące ponieważ mają one wtenczas również mogą nie tylko linkować mniej agresywnie, ale także zdobywać linki o wiele lepszej jakości. Dzięki temu klient może liczyć na o wiele lepszą jakość pozycjonowania.
Na rynku znajdują się także metody hybrydowe, które polegają na przykład na płatności minimalnego abonamentu i prowizji w momencie osiągnięcia pozycji. W dodatku powinno się zwrócić uwagę czy w przypadku płatności za efekt będziemy płacili za TOP10 czy również TOP20. Jest to bardzo duża różnica ponieważ osiągnięcie TOP 20 zwykle nie jest zbyt sporym wyzwaniem szczególnie w przypadku średnich i łatwych fraz. Tam również może okazać się, że wybór opłat za TOP20 jest kompletnie bez sensu. Warto należy na to zwrócić uwagę.
Sprawdź tutaj: pozycjonowanie w rozliczeniu abonamentowym.